5:e December 2011 måndag

God morgon :)



Usch detta är ingen bra början av dagen. Vaknar upp med världens finne på hakan blääääää.
Brukar nästan aldrig få några isåfall blir det som idag en på ett dumt ställe.
INGE KUL!
Dessutom är det tvättdag idag och vi som skulle till Thun´s :(
Hade ju sett fram emot det.
Men men vi får ta det en annan dag då jag slutar tidigt som i morgon eller på onsdag :)
Ska ta och kika efter en jacka då hade jag tänkt.
En bra varm vinterjacka.

Har en sån men den är ju så sjukt stor.
Den som var Jonas förra året ;)
Han råkade ju köpa en damjacka och hade den en vinter.
Hahahaha alla tycker fortfarande att det är så kul att han inte märkte det.
Jag tänkte inte på det heller så mycket förutom att den var så kort i midjan på honom.

Hihih nej men det skulle vara bra att hitta en ny varm jacka.
Skulle ju helst vilja ha en canada goose jacka som jag spanat in.
Så sjukt snygg bloggade om den för ett tag sen.
Men den går på nästan 5000 så njaaaa :/

Aja det lösert sig nog.

Annars idag så blir det väl inte direkt så mycket jag ska göra :P
Tvätta och kanske städa eller något.
Får se om älsklingen vill hitta på något.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Andrea

fin blogg :)

2011-12-05 @ 16:27:52
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: Andrea

haft en bra dag? :)

2011-12-05 @ 16:51:04
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: tusse

Fin bild :)

2011-12-05 @ 16:53:46
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0