9:e December 2011 Fredag

God eftermiddag ;)




Hade fortfarande nåt så fruktansvärt ont i morse så kroppen sa verkligen emot.
Så fick stanna hemma och vila idag igen.
Juts nu sitter jag och kolla lite tv medans min underbara karl springer runt och städar.
Hade tänkt ta och hoppa in i duschen nu strax.

Smärtan har börjat ge med sig nu mer och mer så hoppas verkligen det känns mycket bättre i kväll när vi ska till M och fira honom.
Om jag inte mår bättre får älsklingen gå själv.
Men jag håller ändå tummarna att det ska vara bra då.

Nu när jag kollar ut så är ALL snö borta :( Dom lovade snöstorm men vart fan är den då?
Inte här iallfall.
Här är det plusgrader och regn :O
INTE kul :(

Nej nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sedan välja lite kläder tills ikväll och i morgon.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0