Det okända nu, snart sova :)

Ligger inne i sovrummet och ser på Det okända.
Efter det blir det SATC och sedan sova.
Ska upp tidigt och jobba så :/
Älsklingen ska iväg på kurs stackarn.
Han tycker det är så tråkigt, han har hellre lust att jobba :)

Nu är det bara 5 dagar till jul och bara 4 dagar till jag åker till Falun igen.
Har faktiskt saknat familjen jätte mycket den senaste tiden.
Ibland är det jobbigt att bo så långt bort :/
Tänk själva att flytta hemifrån vid 17 år och verkligen växa upp fort kändes det som.
Jag är ju jätte lycklig hur jag lever och alla människor jag har runt mig men ibland saknar man mamma och pappa jätte mycket.

Nu ska jag ta och borsta gaddarna och krypa ner igen i sängen :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0