Neeeeeeej!

Uuuuuusch älsklingen såg nu på tv att paranormal activiti går på tv11 :O
Asså jag vet att det inte är en riktig film eller baserad på en riktig händelse men den här filmen skrämmer skiten ur mig men jag kan inte sluta titta på den heller:S
Vet iallafall en viss person som kommer få hålla om mig inatt :O

 

Jaha okej men då hoppar jag över er på fredag.
Ha en trevligt vecka :)
Mvh Therese
-----Original Message-----
From: Sascha Firle <[email protected]>
Date: Mon, 28 Nov 2011 19:41:20 +0100
Subject: Re: Städningen idag..
>Hej Therese,
>
>Skrev precis till Magnus att vi kommer att vara borta en vecka och att vi
>därför skulle vilja hoppa över städ nu på fredag, det är ju ingen hemma som
>kan lägga ut någon nyckel heller. Hoppas det går bra.
>
>Hälsningar
>/Sascha
>
>Den 6 november 2011 15:57 skrev <[email protected]>:
>
>> Okej men vad härligt :) jätte kul att höra verkligen.
>>
>> Mvh Therese Prohelp
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Sascha Firle <[email protected]>
>> Date: Fri, 4 Nov 2011 16:22:36 +0100
>> Subject: Re: Städningen idag..
>>
>> >Det blev jättebra Tack. Vi är väldigt glada att vi har dig!
>> >
>> >Den 4 november 2011 16:17 skrev <[email protected]>:
>> >
>> >> Hej sascha.
>> >> Jag glömde skriva i vilken tid jag kom och gick och jag kom dit vid 11
>> och
>> >> blev klar 13 så hoppas ni blev nöjda.
>> >> Annars ses vi nästa fredag.
>> >>
>> >> Mvh Therese
>> >>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0