Nu är botten verkligen nådd!

Nu kommer seriöst denna säljare bli sparkad!
Jag bad specifikt om en 160 säng och det är ju klart man litar på försäljaren när han skriver ut papperet på vart vi ska plocka sakerna.
Nu när vi skulle lägga i madrassen så säger älsklingen "går den i på din sida"?
Och jag tänkte hallå det är ju fan 20 cm minst kvar till min ändå.
Då inser vi att det är fel storlek på sängen.
Då har Ikea puckot som sålde oss sängen skrivit ut fel storlek!
Jippie!
Kan det bli mer fel plus att när vi skulle åka dit och förklara varför vi inte har några skruvar och beskrivning till själva sängen.
Då visar det sig dessutom att vi inte fått en tredje kartong till sängen.
Alltså har denna kille till skitförsäljare glömt att märka att det är 3 och inte två kartonger som vi fick.
Ah så nu vet vi inte vad vi ska göra.
Hoppas vi kan lämna tillbaka sängen och byta till rätt för vi har ju inte gjort fel det stod ju visserligen på papperet att det var 180 men vi sa ju 160 och då tänkte vi ju inte på att kolla storleken igen eftersom vi trodde på honom!

Just nu är jag så jävla less på precis allt.
Jonas får ta och ringa dom i morgon för jag kommer bara vara rasande och skrika åt dom :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0