Nu sova

Nej hörrni nu ska jag ta och sova faktiskt ska ju som sagt vara uppe ett tag i morgon om man säger så ;)
Kommer bli ett lugnt nyår men ändå super kul :)

Vad har ni för planer?
Min lilla syster ska hit till Uppsala och festa med några tjejkompisar så får se om man får något telefon samtal från henne om det händer något :P
Det hoppas jag ju självklart inte!

Ja men vi måste upp någorlunda tidigt iallafal här hemma.
Så vi får höras mer i morgon ;)

Fin bild på mig och syrra när hon var hos mig i uppsala och tog en sväng förbi Ingemar och hälsade på.
Då var han tvungen att ta ett kort på oss xD
Lika???
Tycker fortfarande inte vi :O


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Jag ska ta det lugnt jag med tror jag :)

Har du några nyårslöften?

2011-12-30 @ 23:35:58
URL: http://linawestrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0