Sooova

Nu ni är det dags för lilla mig att sova. Ska ta mig upp i morgon och jobba så behöver all sömn jag kan få ;)
Hoppas bara inte "farmor" tycker vi ska se på nyheterna igen på 2:an.
Ni som inte vet vad jag menar så hoppar vår tv här inne i sovrummet på av sig själv ibland och Turbo ligger i fotöljen vi har här inne då dosan ligger på golvet och jonas sover.
Helt plötsligt får man kalla kårar och sedan ser man att det lyser upp från tv:n och 2:an sätts på varje gång.
Det läskiga är att vi ser aldrig på 2:an utan jag brukar alltid se 5:an eller 3:an innan jag slår av tv:n s vi förstår inte riktigt varför det blir 2:an.
Det är helt ärligt väldigt läskigt ibland.
Just för att vi inte vet varför det händer.
Jonas tror att det är någon störning i eluttaget men då borde våran väckarklocka också reagera och det gör den inte utan det är bara tv:n :S
Lääääääskigt!

Ah hoppas jag får sova iallafall.

Nu säger jag god natt och så hörs vi i morgon :)
Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!! Jätte fin blogg! Jag har just nu en dagensblogg som kommer komma upp senare idag. Man kan vinna ett inlägg med text och bilder som vinnaren väljer själv. Inlägget blir publicerat framför mina 400 unika besökare varje dag, de växer i sekunden;) För att vara med kommentera då det här inlägget: http://talktoyoulater.blogg.se/2011/december/dagensblogg-1.html

2011-12-06 @ 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0