10:e Februari 2011

God morgon :D





"För idag är det ingen vanlig dag nej det är min födelsedag hurra hurra hurra"

Yes nu är jag 20 då hihiihi :D Gissa om jag är glad :D

Först fick jag ett sms av min kusin hahah hon somnade igår så fick det nu tiiiiidigt på morgonen istället :)
Sen fick jag ett till av min älskade tre-männing(syssling) som gratta mig :D

Klockan 8 var det dags igen och då var det min älsklingsfaster som ringde och sjöng för mig :)
Och nu klockan 10 typ så ringer Helena och sjunger :D

Sötnosar fan vad ni är gulliga som ringer och sjunger :D Skulle ha spelat in dom :D Hihihi

ååååh det känns som att inget kan förstöra min dag idag :D Är på sånt toppen hurmör att ah jag kan inte beskriva det :D

Nu sitter jag i köket och njuter av en kopp födelsedagskaffe, och en macka :D
Mumma!

Ska ta och sätta igång med att städa det sista och fixa det sista innan släkten kommer :D
Åååååååh fan vad jag är glad idag.

Nu ska jag ta och kolla mailen :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0