11:e Februari 2011

God morgon :)




Gääääsp vaknade för ungefär en kvart sen sjukt trött jag är.
Orkar inte gå upp till gränby idag tar och handla det sen. Men vi måste ju ha öl tills ikväll så äh jag köper i mataffären. Jag skiter i alkoholprocenten.
Det är ju skönare att slippa baksmällan i morgon då :)

Sen så ska jag ta och handla mat åt mig och jonas också.
Så jag slipper tina upp något som inte kommer hinnas göra.

Frågan är bara vad jag ska handla då :/ Hmmm...
Det löser väl sig när jag väl är där :)Hihih

Hade en sån underbar dag igår fick jätte många gratulationer från vänner och familj :D 
Och jätte fina presenter.
Nu längtar ju jag tills i morgon då jag får träffa mina underbara kusiner igen :D 
Och sjävklart resten av släkten :D :love:

Annars idag så ah nu när jonas kommer hem om typ 2 timmar så ska vi bara äta och sen ska han duscha sen så sticker vi.

När vi kommer till falun så måste det handlas grejjer till tårtor,,dricka,,kakor,,bullar,,kaffe ah you name it så lillsyrran får hjälpa mig då :D Hihi

Nej,,nu måste jag ta och göra mig i ordning för om jag ska våga mig ut bland befolkningen här.

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jättefin blogg! :)

Vad hittar du på idag?

2011-02-11 @ 12:19:11
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Sv; Ååh, Vad härligt!

Själv har jag precis varit på träning! :D

2011-02-11 @ 19:03:15
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg! :)

2011-02-11 @ 21:01:13
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0