14:e Februari 2011

God morgon.




Ligger just nu i sängen med magont inte kul alls :(
Kommer nog ligga kvar här ett tag. Ska ta och kolla runt efter crosstrainer igen om jag hittar någon billigare än den på coop.
Håll tummarna åt mig att jag hittar en. :D Ni kanske har tips på vart det finns några.

Annars idag så kommer jag nog inte kunna göra så mycket iallafall inte som det känns i magen just nu.

Vad har ni för er då? :)

Tänk det är alla hjärtans dag idag, har ni tänkt göra något speciellt kanske? :)
Vi kommer nog inte göra det. Kanske hyra en film eller något.
Vi får se.
Vi funderade på om vi skulle ta och mysa till det rejält genom att åka någonstans hyra ett hotellrum i två dagar och gå på saitsing i stan då och käka go middag och bara ta det lugnt :D
Visst låter inte det helt fel?

Ja, nej jag ska ta och proppa i mig några värktabletter tror jag.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0