15:e februari 2011

god morgon :)



Har nyligen klivit upp har betalat en del räkningar och sen inte mycket mer. Ska ta och ställa mig på min nya crosstrainer som jag köpte igår.
Köpte även tre par nya skor två vinterskor och ett par sommarskor :)
Sen handlade vi lite och åkte och hyrde lite film sen också så jag hade världens bästa Alla hjärtans dag igår.

Ska visa bilder sen. Fick ju även en stor röd ros av älsklingen :D Aaaaaaaaaw!
Fan vad glad jag blev! Nu vet han helt säkert min favorit blomma:love:

Jag harbestämt att jag ska stå på crosstrainern en timme varje dag och efter det käka en bra frukost som idag kommer att bestå av kaffe och lite skogsbärs yoghurt :)
Mumma!

Sen på eftermiddagen ska jag och Helena iväg och sola igen.
Och sen när älsklingen kommer hem ska vi ta oss en sväng till Åhléns och sen net on net :)
Jag önskade ju mig nämligen en epilator när jag fyllde år men älsklingen gav mig pengar så då kunde jag köpa den själv.
Tror att han inte visste vilken han skulle köpa hhihih ;)

Dessutom så fick jag ju present kort av pappas morbror på åhléns så då passar det ju perfekt att handla en epilator då :D
Sen så har jag dessutom ju ett presentkort på Gina tricot också så frågan är om jag ska dra med älsklingen dit en snabbis när vi ändå är på gränby :D
Hhihi Tror jag ska försöka göra det :)

Nu hörrni väntar min träning :D

Vi hörs sen då kommer bilderna också från igår :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0