18:e Februari 2011

God morgon :)




Eller ah så jävla god är den inte. Vaknade av att min handledare på af ringde och fråga om jag verkligen var på hermods vilket jag ju var.
Nu vill kärringen att jag ska sluta plugga via cvl och börja via dom.
Dom på hermods här i uppsala undervisar inte ens religion, no, samhällskunskap och så vidare.
Dom har bara eng,ma, sv a och B.
Och jag håller ju nu på med svenska A och nu tycker tydligen hon att jag ka börja via dom. Jag fattar inte varför jag inte får plugga klart det som inte går att plugga via dom sen???


Nej men vi har gått så långt utanför reglerna bla bla bla..Jag bad inte ens om att jag skulle få ersättning mer jag kom dit i sommras för att skriva ut mig. Det var fan hon som ville ha kvar mig för att se hur det gick med plugget.
Kärringjävel säger jag bara.
Så nu har jag på mig till fredag nästa vecka att skicka in det eller att inte få någon ersättning.
Asså större idiot får man ju fan leta efter.
Är hon seriöst så jävla blåst eller tycker hon om att göra ens liv surt???
Jag vet fan inte hur jag ska göra. Om jag ska plugga gärnet nu och få alla gymnasiebetyg klara via cvl eller om jag ska ge upp det jag håller på med och bara kunna plugga upp ma.eng och svenska B???

Ska höra med älsklingen om vad han tycker jag ska göra.

Annars just nu så sitter jag med min kaffe och min fruktsallad :D
Om 10 min har jag tvättid så ska ner strax och slänga in skiten.
Är tvungen att tvätta sängkläderna nu det behövdes verkligen så det ska bli skönt sen att få sova i rena sängkläder.

Idag då har jag ju en del att göra som ni vet men ska försöka uppdatera så mycket jag kan ändå :)
Ikväll har vi inga större planer om vad vi ska göra.
Det visar sig ju ;)

Nu hörrni ska jag ta och svepa kaffet här och klämma i mig godsakerna.

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0