19:e Februari 2011

God morgon ;)




Har inte nyligen klivit upp har fixat mig för dagens visningspass sen om någon timma.
Har två visningar idag och i morgon också så det är skönt att det rullar på idag lite mer.
Vi inväntar Ingemar när som helst han skulle kika förbi med älsklings däck till bilen som kommer följa med om han får den såld.
Än så länge har jag rätt det är ingen som har ringt än xD
Fick et mail däremot om han ville byta volvon mot en annan men det verkade inte vara någon bra bil eller ah ingen bil som jonas ville ha.

Annars idag så har älsklingen planerat att vi ska skaffa ett friståeende element för nu är vi så sjukt trötta på att det är så kallt här hemma. Speciellt i vardagsrummet.Det drar ju från både fönster och eluttag.
Så med ett element som det kommer någon värme ifrån skulle sitta fint.Får se om vi hittar någon bra.

Jag får en liten kaffebreak innan jag ska på nästa visning sen idag har ungefär en och en halv timmes hål mellan visningarna så då kommer älsklingen och hämtar mig för den andra visningen är väldigt nära mig här där jag bor så då kan jag gå. Men fan det är ju snorkallt, får se om jag kommer knalla eller om jag lyckas muta Jonas ;)
Hihi han är min privata chaufför när jag jobbar :D
Bra va?

Nej hörrni jag ska ta och hämta jobbväskan och se att allt ligger i sin ordning.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0