1:a Februari 2011

God morgon :)





Asså seriöst jag var totalt slut i morse. Jag hörde inte när Jonas åkte eller Camilla :O
Min mobil var helt död dessutom :S
Men vilken tur att hon hittade allt själv :)

Vaknade upp nu för ett tag sen med världens smärta i typ nedredelen av magen lite mot höften.
Det krampar så in i nörden nyss nu när jag satte mig ner högg det till rejält kunde knappt sitta var nästan på väg att ramla av stolen.

Men ska ta en värktablett och hopas på att det går över snart. Inte skönt alltså.

Just ja idag så firar jag och min älsklingen 3 år tillsammans :DFan vad tiden har gått fort :O
3 år sen jag stod där vid tågstationen i regnet och letade efter honom.
Vi var as blyga eller jag var iallafall jag kännde ju honom inte :D
Han sa ju inte mycket själv.

Men några öl senare och några filmer så var vi fasst :D Helt sjukt vilken kväll det var.
Nattvandring i byn dyngraka.
Hahahaha det finns en grej som jag kommer ihåg och det var att är han bodde förut så hade dom en fritidsgård, och han ville kika in en snabbis och hälsa på alla, men jag vågade inte utan jag fick stå kvar där helt ensam och luta mot ett träd för att inte falla omkull.

Då när jag tittar upp mot huset så ser jag typ 5-6 stycken personer stå tryckta mot fönstret och tittar ut. Fan vad jag garva :D

Ah men tyvärr så hr man ju lite minnesluckor av den kvällen.Vart för mycket öl för oss båda.
Jag var ju där över en helg hos honom och åkte hem sen på söndagkväll.
Trodde faktiskt inte han ville ses igen men jag hann inte komma innanför dörren nästan och slog på datorn och då fanns han där och för frågade om vi kunde hitta på något sen igen nästa helg eller om det var helgen efter det.
Vi sågs varannan helg det hade vart för tok för dyrt för mig annars att pendla mellan uppsala och falun varje helg.
Han hade inte råd att åka till mig under denna tid inte förän på sommaren tidigast. Han hade aldrig råd han hade bil som var tvungen att ha besin till och sen gick pengarna till att bo hemma :)
Så snäll var jag att jag åkte ner till honom :D
Guuud vilken snäll flickvän jag är :DHihi

Nej vet ni vad slut på historien finns mer att säga om denna dag men det orkar jag inte ta nu.
Nu ska jag ta och göra lite kaffe och fixa den där värkttabletten :)

Puss så länge:love:


Hahaha kolla vad jag hittade en gammal bild från när vi bodde på varsit håll och camade varje kväll:D Ibland saknar man den tiden man hann sakna varandra så mycket under den tiden.
Visst jag kan sakna Jonas när han är på jobbet på dagarna men just den känslan av att nu snart om 3 dagar eller något sånt så ska jag få åka ner till honom och spendera helgen tillsammans :D
         

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Grattis på er 3-års dag! Alltid kul att tänka tillbaka på första gången man träffades (:

Önskar er all lycka i fortsättning!

2011-02-01 @ 13:08:31
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0