20:e februari 2011

God morgon :)




Gäsp lite sliten sen igår :)
Hade jätte mysigt igår jag och babe :love:
Det var meningen att vi kanske skulle fått besök men det blev så sent så vi får ta det en annan dag.
Jag och älsklingen tog och såg den sista filmen vi hyrde och sen så innan det så gick vi ner till o´yes och tog en öl och bara satt och njöt :D
Jag ääääälskar sånt bara ta en öl någonstans ta det lugnt slippa onödig trängsel på krogen eller snordyra garderober.
Saknar faktiskt inte det överhuvutaget :D
Är lyckligare hemma. Jag har ju sånt tur att älsklingen tycker desamma.
Han tycker bara det är ett snabbt sätt att slösa pengar på och ett ställe för desperata singlar xD
Hahaha fan vad jag garva när han sa så men visst det kan ju stämma.
Iallafall när det gäller killar det är ju oftast dom som försöker sig på någon.

Vi tjejer kan ju ut och dansa för att ha kul bara ;)
Men jag föredrar hemmafest fortfarande eller sitta på ett lugnt ställe och ta en öl och sen knalla hem :)Nice!

Ja idag så börjar jag vid två och jobbar en halvtimme sen efter det så börjar jag vid 3 så det ska bli skönt med lite jobb idag också :)

Vad har ni för er idag då? ;)
Puss:love:

Kommentarer
Postat av: sazz

Hej, hoppas allt är bra?

Vill du vara med och delta i "veckans blogg", i min blogg? Isåfall kommentera det inlägget i min blogg med "jag är med".

Eller skriv en fråga i bloggsvar till mig så länkar jag din blogg. Eller kanske till och med följa varandra på bloglovin? Ha det så bra kram :)

2011-02-20 @ 13:53:16
URL: http://sazziies.blogg.se/
Postat av: marina

hur är det? :)

2011-02-20 @ 15:02:44
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Hej! Vill du gå på bio, utan att betala?

Det enda du behöver göra är att gå in på min blogg ( http://mestamanda.blogg.se/ ) och bli medlem på gratisbio-länken längst upp eller i menyn. Och glöm inte att du måste logga in på din hotmail och acceptera innan du får biljetterna. Ha en bra dag! :)

2011-02-20 @ 20:06:21
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0