22:a Februari 2011

God morning sunshines :D




Har vart vaken sen halv nio faktiskt helt otroligt :O
Har pluggat en del gick väl sådär är lite ringrostig. Sen har jag stått på crosstrainern i 20 min och sprang 5 km såklart :)
Härligt!
Så nu ska jag ta lite kaffe här och sen ställa mig i duschen :)
Resten av dagen ska jag nog bara småpyssla. Fixa klart det jag inte hann med igår.
Sy upp gardinerna jag har i vardagsrummet och i sovrummet :)

Ni ska få se vilken skillnad och öppet sovrummet är just nu. Jag valde att ta bort ställningen igen.
Den tar väldigt mycket plats och är ju inte direkt jätte vacker. Har ju två fullt användbara garderober visserligen är dom väääääääldigt trånga just nu.
Måste rensa lite skit.
Men jag är ju en sån som inte kan slänga kläder. Jag tror alltid att jag ska använda skiten någon dag.
Har t.ex en tröja som är för liten men har inte kunnat slänga den eftersom den har vart alldeles för snygg för det :O

Det är ju frågan om kanske evelina vill ha dom eller om jag ska lägga ut dom här på bloggen :)
Ska fundera lite på det och höra med henne sen.

Nej hörrni nu väntar mig en lång härlig dusch i minst en halvtimme ;) Sen ska jag ta och fixa till mig lite kan ju inte springa runt och se ut som ah jag vet inte vad :D Hahahah!

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0