23:e Februari 2011

God morning :)





Guuud vad härligt väder det är ute :D Klar blå himmel och sol. Nu är våren på väg. Eller den ska komma nu tycker jag :)
Jag har då som sagt tvättid nu klockan tolv så ska packa ner det sista av skiten i tvättkorgen och sen knalla ner och se om jag kan ta nyckeln redan nu.
Hoppas på det.

Ja idag annars så ska jag nog inte göra så mycket plugga lite kanske. Fixa mig.Ska stå på crosstrainern en stund hade jag tänkt så snart jag fått ner tvätten :)
Annars har jag ingan större planer för idag.

Just ja vi kanske får volvon såld snart det var en som hörde av sig igår men på mail då xD
Han var jätte intresserad av bilen han ville bara se hur det såg ut invändigt också vilket jonas inte hade någon bild på.
Så han får leka fotograf idag sen.
Sen skulle han också handla öl. Jag får ta den vändan sen någon annan gång :)
Jag har sån snäll pojkvän jag :D
åååh lönespecefikationen hoppas jag kommer idag i brevlådan vill veta hur mycket jag får ut denna gång i lön. Det lär vara en aningen bra eftersom den är från den gången jag också hade 4 pass på en helg :D
Så hoppas det blir mer än vad jag tror ;)
Vi får se.

Nu ska jag ta och springa ner och se om det finns en nyckel att hämta.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0