24:e Februari 2011

God morning ;)





Sitter och gäspar för fullt har sovit skit inatt. Har legat och vändt mig hundra gånger minst :O
Inte kul. Sen så vaknade jag till så fort Jonas vände sig okså.
Så har inte fått så myket sömn.
Så när jag skulle stå på crosstrainern så upptäckte jag att jag hade inge styrka i kroppen alls så det blev bara 2 km idag. Om jag inte ställer mig senare ikväll det kan ju hända att jag gör det också :)

Har ni vaknat än då?

Idag har jag inte mycket planerat utan ska bara kolla runt lite fixa lite det vardagliga som måste göras.
Kanske ska höra vad Helena har för sig ;)

Tycker det är jätte konstigt har fortfarande inte fått mitt schema för helgen. Hoppas den kommer senar idag annars vet jag inte vad som har hänt :O
Kanske kan smsa Jannia och höra om hon vet.

Guuuud en dag kvar till helg fy fan vad skönt :D
Och det verkar som flera kommer komma i helgen.Älsklingen har bjudit några från jobbet så vi får se om dom kommer :)
Vissa är ju osäkra men jag hoppas flera kommer det blir ju roligare då :)

Hahaha just ja min sockerkaka som jag gjorde igår hahaha den gick åt ;)
Älsklingen älskar när jag bakar visserligen hade han vart gladare om det vart kladdkaka med grädde men han käka som bara den på sockerkakan så den smakade väl bra :D
Jag tycker den var as god iallafall.

Ja, nu ska jag ta och njuta av lite kaffe och spionera på grannarna genom fönstret med Turbo hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0