25:e februari 2011

God morgon :D




Freeeeeeeeeeeedag :D Fan vad härligt!
Gick upp för en halvtimme sen typ eller jag vaknade första gången av att Lisa smsa :D
Haha någon lyckas alltid med det.
Ja jag ska bara klä på mig nu och ta lite frukost sen är det bara att sätta igång med allt jag har att göra.
Man känner sig ju som en riktig hemhjälp xD
Hahaha men men det är ju det jag är när jag inte jobbar :P

Just ja sen så hade jag bara till idag på mig att bestämma om mig om jag ville hoppa av cvl och plugga via Af istället och då kasta bort chansen om ett fullt gymnasiebetyg.
Men jag ska ha ett fullt och då tänker jag inte hoppa av bara för att få ersättning.
Jag har länge velat bli utskriven så nu blev jag det äntligen.
Jag kom ju på jag behöver ju inte plugga på hermods i uppsala bara för att få ersättningen.
Jag kan ju plugga upp det som jag inte kunde plugga upp där via cvl istället.
Och sen när jag har gjort det klart så söker jag till hermods här i uppsala istället :)
Visst ingen ersättning men hallå jag har ju jobb så jag får ju pengar ändå.
Nice!

hahaha sen skrev min handledare att " hoppas du är nöjd med allt stöd du fått under tiden"
HAHAHAHA! Vilket stöd hon tryckte ner mig nåt så fruktansvärt första gången jag träffade henne.
Och dom har aldrig ringt eller skrivit till mig att "det ligger ute något som passar dig"
Utan ALLT har jag fixat själv till och med plugget.
Så dom har inte hjälpt mig ett skit!
Eller ah ersätnningen men det är fan allt och ersättningen kommer ju från försäkringskassan xD
Aja men fy fan vad skönt att slippa kärringen nu!
Tack och lov!

nej hörrni nu har jag babblat klart nu ska jag ta och göra mig kaffe :)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

nice, gl ;) händer ikväll?

2011-02-25 @ 11:50:50
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: feztis

haha ja det har du ju rätt i..



Klart det finns roligare saker att göra än att städa, men det är skönt när det är gjort :)



Idag har vi varit på IKEA och hemma hos ett par vänner, så det har varit en riktigt lång dag!

2011-02-25 @ 22:00:53
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Härligt med helg! Fredagarna är ju veckans bästa dag!



Ha en trevlig helg!

2011-02-26 @ 09:26:55
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0