27:e Februari 2011

God morgon baksmälla!





Hahahaha fy fan vad ont i skallen jag hade i morse :D
Men satan vad kul vi hade igår helt sjukt roligt.

Det började ju med att Helena kom hem till oss efter tre någon gång. Hade ju ganska segt tills Alex och Alexandra kom hit :D Då blev det fart och inte minst på Jonas han och alex ihop då är det röjja som gäller. Först var det meningen att han skulle köra men Jonas lyckades få i han öl iallafall så dom fick nog ringa efter någon eller om dom tog taxi.Vet inte hur det slutade.

Men vi höll på att snacka lite satt och sjöng i soffan och hade bara allmänt skit kul :D
Sen senare kom Millan och martin också och det blev mer dans och mer dricka xD
Jag hade ju en flaska med koskenkorva /strawberries som vi tog och drack tillsammans med det som blev över hemma i falun från bålen vi hade.
I den var det ju äppelcier,vodka och frusna jordgubbar så det smakade ju bara jordgubb eftersom kolsyran var borta.
Så då blandade vi det tillsammans så det blev mer sprit i och sen kom Helena på att det smakade gott om man blandade ner lite smirnoff ice i den också xD

Det smakade bättre iallafall.
Tills Alexandra sa botten upp!
Hahahahshit säger jag bara :D Blev lite mer musik efter det. Sen kom Johan också förbi kanske en halvtimme innan vi gick ut :D
Vi tog oss och ställde oss vid busshållsplatsen och inväntade bussen och åkte sedan ner mot stan.
Först tänkte vi ta en drink på en pub men det var så sjukt mycket folk på den så vi tjejer knalla till Kalas och dansade loss någon timma tills grabbarna tröttnade på den andra puben som dom gick till.
Dom ville inte direkt dansa så.

Sen blev det fyllemat på Mc donalds hihi gott som fan ska jag säga er ;)
Efter det hittade jag en taxi som jag prutade ner priset på. Det skulle kosta typ 150-160;- för en resa hem hit till salabacke.
Men jag hittade en yngre förare som jag kunde pruta ner priset till 110;- :D
Hahahaha jag är ju bara för bra :D
Helena fick sova över hos oss ville inte sätta henne ensam på bussen hem så det var lika bra hon fick följa med oss :)
Söta unge som ville sova inne hos oss i sovrummet på golvet ville inte sova i vardagsrummet.

Så nu på morgonen så vaknade jag upp med världens huvudvärk men två ibumetin och lite kaffe och macka så gick allt över efter någon timma.
Helena mådde super den ungen :D Lyckost!

Nu annars idag så ska vi bara ta det lugnt och slöa vad jag vet.
Sen får vi se om vi hittar på något kul.
Jag ska gå och ta lite mer kaffe jag och en apelsin ;) Mumma!
Tänkte ladda upp bilderna vi tog från igår strax ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0