28:e Februari 2011

God morgon :)




Tog och sov ut ordentligt idag tar plugget i morgon istället ;)
hihi.
Har iallafall crosstrainat och fixat mig och dessutom käkat frukost. Har bara kaffet kvar :)
Ska ta och städa upp efter helgen nu all öl blev uppdrucken men vi fick ju hjälp av Alex och alexandra ;) Dom hade inget med sig eftersom det var ju meningen att alex inte skulle dricka något alls.Men det gick ju inte när Jonas finns i närheten :D

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt i köket samlar krafter hihi.
Snackar lite med Helena också :)
Asså fan vad kul jag hade i helgen. Verkligen!!!
Har ju inte vart på krogen sen september så det var kul. Men sån är jag vill helst inte gå så ofta det blir ju roligare när man går någon gång ibland som nu.

Ja annars idag har jag inget planerat ta det lugnt bara blogga lite mer än vanigt kanske ;)Beror på om det händer något kul.

Nu ska jag ta och göra lite mer kaffe och kika runt på alla andra och få lite inspration hihi eller något:)

Puss så länge :love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0