2:a Februari 2011

God morgon :)




Gääääsp!!
Vill gå och sova igen nu. Skit trött.
MEN jag kom upp iallafall hur bra är inte det för att vara mig? :D
Hihi. Har setat och kollat hur bussen går här. Kollade på hur länge jag kan sitta på bussen mot sjukhuset eller om jag måste gå av på stora torget.
Hmm får nog ta och kolla kartan ute vid busshållsplatsen.
Måste sticka om 2 min typ.
Ska ju vara där nio men sen ska jag ju hitta dit också hahaha inte lätt för att vara mig kan jag säga.

Ni har väl inte vaknat än det är för tidigt för det ;)
Ah detta kommer väl kanske ta en timme sen så har jag ju andra mötet klockan 13 typ ska kolla upp det mer sen när jag kommer hem. Usch fan att Af jämt ska pricka in sånt här på någon dag man har att göra på.

jag håller bara tummarna att det där jävla mötet inte varar länge.
Ja, ska dricka upp kaffer här och sen ska jag göra i ordning det sista sen så sticker jag :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0