3:e Februari 2011

God töiga morgon :)




Usch slask ute och jag som måste ut i detta, men våren är på väg tänker jag när det är så här ute :D :O  Jag ska ner på stan och träffa lilla Helena sen idag också :D Kika runt lite och sen följer hon med mig hem också :) Kul :D

Egentligen ska vi handla idag men antingen får älsklingen handla själv eller så får Helena följa med hihi.
Fick jobbschemat nu på morgonen och fick bara ett pass i helgen men det är bara bra att jag får något :D annars blir jag så jävla rastlös hihi.
Men det var inte förän på söndag så då kan jag hitta på något kul på lördag :D
Skulle ju ta en fika med lisa då kom jag på :D

Hur kul som helst att umgås med den tjejen.
Sen har vi inget planerat vad jag vet.

Vad har ni för er idag då läsare? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0