4:e Februari 2011

God morgon :)



Faaaaan det snöar ju ute inte kul alls. Jag vill INTE ha snö. Usch o fy o bläää!

Sitter just nu med en kaffe i handen och svär över vädret xD
Ska snart ta och göra mig i ordning eller ah fixa till håret lite eftersom vi ska sola jag och Helena idag en snabbis :)
Sen måste jag hem och fixa lite här.
Fan tänk att det är fredag redan :D

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller 20 :D

Och idag ju så fyller min lilla moster år så stort grattis till henne :D :D :love::love::love::love:
Jag vill också fylla år nu ju.
Jag kommer inte kunna orka till torsdag :O

Undrar vad jag får av älsklingen :D Aaaaaah!

Nej nog om det nu. Fick ett mail nu på morgonen om jag ville ta ett pass i morogn också och det vill jag ju såklart :D
Eftersom jag inte kommer kunna jobba något nästa helg eftersom det är då vi ska hem och fira mig :)
Fan vad kul det kommer bli kommer få träffa mina kära kusiner igen.
Har inte sett dom på länge nu.

Nej, oj nu måste jag springa och klä på mig och göra mig redo för att passa bussen sen också :O

Puss så länge :love:
     

Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

håller med, vill inte heller ha snö! vill ha sommar :D

2011-02-04 @ 17:17:00
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0