5:e Februari 2011

God morgon :)




Har nyligen klivit upp. Lite trött och seg fortfarande men piggnar snart till tror jag. Lite kaffe hjälper nog.
Älsklingen går runt och sjunger så om inte kaffet värkar så lär hans sjungande väcka mig.
Har ju ett pass då som sagt idag. 45 mnuters pass så det ger mer money än en halvtimmes pass och man får stå lite längre vilket bara är kul för då hinner man komma igång mer :)

Sen resten av dagen vet jag inte vad vi ska ta och hitta på faktiskt. Får se vad dagen har tänkt sig.
Det var ju sol här nyss så älsklingen sa att vi skulle gå ut men nu försvann den och då verkade det inte lika aktuellt längre.

Ja, nu ska jag ta och klä på mig jobbkläderna här och sen fixa mig :)

Puss så länge :love:
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0