6:e Februari 2011

God morgon :)



Hihi vilket underbart sätt att vakna på :D En pojkvän som pussar på en på hela halsen och munnen :D
Så härligt känsla hihihi.

Idag så börjar jag jobba vid 13-14 så det vart en timmes pass idag med.
Nu är det lite längre ut jag ska men sen så har jag ju världens bästa pojkvän också som ställer upp och skjussar :)

Efter jobbet har vi inget planerat vi kanske åker och kollar runt lite. Skulle behöva åka till ikea för att köpa bordsdukar till festen :)
Så får nog åka dit och titta :)
Pappsen ringde igår och frågade om vi inte kunde ha en liten fest för mig när vi kommer.
Vi hade bjudit hans moster men hon skulle åka iväg på dop på lördagen så han undrade om han kunde bjuda dit henne på fredagen istället :)
Och det skulle ju vara jätte kul ju :D

Fan vad jag längtar tills tordag :D

Nu ska jag dricka upp kaffet här och sen ta fram mat och sen fixa mig till dagens pass :)

Puss så länge :love:
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0