7:e Februari 2011

God morgon :)




Tog och sov ut ordentligen idag. Vaknade vid 12. Har haft magont och illamående hela natten inte kul alls men nu mår jag  bara bra :D

Iiiiiiiih nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år :D Faaaaaan vad jag längtar till torsdag :D
Kommer verkligen räkna timmar och minuter snart också :)
Iiiiiiiih!
Är så fruktansvärt glad.

Sorry för den urusla uppdateringen i helgen men det var ju som sagt jobb och sen lite tid med älsklingen.
Nu är jag helt ärlig det där när folk säger att ens partnet brukar vara ens bästa vän det stämmer fan in på Jonas :D
Älskar han jätte mycket men han är också en av mina närmaste vänner som förstår mig så pass bra att han vet när jag är nere utan att man ser det :)
Den här helgen har vi haft as kul ihop :D
Känns som att vi har kommit varandra ännu närmare.
Trodde inte det gick men det gjorde det :D

Min älskling :love:

Ja nog om min stora kärlek nu.

Vad händer idag då?
Jag ska nog ta och städa lite här hemma fixa lite och försöka plugga kanske, vi får se.

Annars tar jag det lugnt idag.Känner att magen är lite öm typ så det blir bra det :)

Nu ska jag fortsätta käka upp min otroligt goda frukost :)Honungsmelon i tärningar :D
MUMMA!


Puss så länge snyggingar:love:



Kommentarer
Postat av: viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

har u haft en bra helg? :)



Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg, kolla in dem och var gärna med och tävla :)

2011-02-07 @ 13:03:56
URL: http://viktorias.nu
Postat av: viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

härligt :) jo min helg har också varit jätte bra :)



Okej vad kul att du är med, jag lottar ut en vinnare på Onsdag :) Lycka till!

2011-02-07 @ 13:11:42
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0