8:e Februari 2011

God morgon :)




Sitter här med min skurna melon i köket :D Håller på att kolla runt lite här på nätet samt försöker planera för helgen samt torsdag :D
TVÅ DAGAR KVAR :D
Wiiiiiiiiie!

Fan kan det inte vara torsdag nu idag hihi.

Har kommit fram till att vi måste åka tidigt på fredag eller ah efter jonas slutar så måste vi skynda oss.
Vi får packa på torsdag kväll och sånt sen får vi käka efter vägen eller om vi gör det hos pappsen :)
Så Jonas han får bara duscha när han kommer hem så sticker vi sen.
Ska får ta och städa och det själv. Eller nu kom jag på vi kan ju käka här men att maten får vara klar när han kommer hem då alltså att maten står på bordet SMART!
Hihih.

Så får det bli. Men nog om födelsedags planering nu :)
Idag måste jag faktiskt städa här hemma fasst det känns motigt hihi men det gör det ju jämt :D
Inte kul att städa!

Sen har jag inget annat planerat vad jag vet plugga om jag hinne och ha ork för det.

Nej hörrni, nu ska jag käka upp melonerna här och sedan sätta igång :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0