90210 plastik kirurgerna

Japp ligger och kollar på det igen :D Det är så sjukt bra så kan inte låta bli.
Älsklingen håller på och somnar han kan kolla upp lite då och då och kolla på en.
Hahahahah ni skulle sett inatt. Jag satt och kollade på något programm och rätt som det är ska han vända på sig men börjar pussa kudden 4 gånger XD
Jag ljuger verkligen inte han kan ha världens grejjer för sig helt ovetande.
Så när jag såg att han gjorde detta igår så var jag tvungen att ta min egna kudde och kväva min skratt attack för att inte väcka honom. :D

Höll på att stor garva när jag sa det till honom idag också när han kom hem från jobbet xD
Han börja stor garva själv också så :)
Jonas är bara för söt.
Det är synd att vi inte har en kamera här inne för då kunde han se själv vad han håller på med när han sover.
Hihih.
Jag frågade honom vem det var han drömde om inatt. Men han minns aldrig xD

Ja nog om det nu :D Jag ska ta och krypa ner nu här i sängen och mysa ner mig under täcket och sova sen :)
I morgon har jag tvättid och det behövs tvättkorgen har typ svämmat över :O
Men vi hörs mer i morgon ;)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0