Big brother

Hahaha fan vad jag älskar det programmet :D
Någon mer som ser på det ikväll?? Jag skulle lätt se det dygnet runt om det inte vore så att det kostar money haha men men dom är ju smarta på den grejjen.

Efter det så har jag blivit lovad massage av älsklingen för att jag hade rätt om att ingen ringde på bilen hahahah xD Fan vad jag är bra!
Aaaaaaah en transsexuell kom in nu! Herre gud!

Det som är dåligt är att det är fan inte många som är snygga det finns en snygg kille med och en snygg tjej eller hon är inte direkt snygg i ansiktet bara snygg kropp.
Älsklingen är också besviken på den fronten xD
Asså seriöst hittade dom inga snygga människor eller. Vill dom inte ha drama eller?

Nej hörrni nu ska jag fortsätta se klart detta i 5 minuter till så hörs vi mer i morgon ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0