bruun :D

Fan vad skönt det var att sola några minuter :D Höll faktiskt på att somna där ett tag haha Helena också :)
Men färg får man men jag måste fan ligger mer på mage för det är mest magen som får mer färg ryggen är fortfarande lite blekare den är ju inte vit men det är defenetift blekare än magen.
Men fan vad snyggt det är att ha lite färg i det här skitvädret.
Det roliga när jag solar är att när jag får färg i ansiktet så får jag fräknar :D
hahaha ser jätte kul ut :D

Nu har jag ju inte jätte mycket färg där men fräknarna syns xD
Usch.

Nu så har jag tagit tag i diskberget och nu sitter jag och avnjuter lite kaffe :)
Väntar på att älsklingen ska komma hem :)
Han skulle jobba över lite idag bara så han kommer väl hem snart skulle jag tro.
Får se vad vi hittar på idag.
Ska ju som sagt jobba 45 minuters pass i morgon så för mycket får jag inte dricka om man skulle göra det :P

Nu ska jag faktiskt ta och fixa håret och smink så jag inte skrämmer älsklingen när han kommer hem xD


Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0