Den hemlige miljonären

Har setat och kollat på kanal 5´s Den hemlige miljonären och fy fan vad förbannad jag blev i början av programmet.
Hon skulle bo nere i malmö och hjälpa dom som inte har det bra ställt till. Och när hon ska då gå till lägenheten hon ska bo i under tiden så stöter hon på ett par killar.
Först ber dom henne snällt att typ inte filma. Dom filma inte ens killarna utan bara henne. Tillslut får dom back up av några andra och säger typ" Sluta filma detta är vårt område ni får inte filma här"
och sen från ingenstans så säger dom " duuuu hon är snut kolla hennes skor"
Asså seriöst för det första finns det inget som heter "Vårt område" Inte om det är din egen trädgård annars kan man fan inte komma och säga sånt.
Fan vad sånt irriterar mig.

Ah iallafall dom hotar dom mer och mer under ett par dagar så tv teamet är tvungna att flytta henne till ett hotel för att komma ifrån dom.
Idioter!!!!!

Nåja älsklingen åkte och hjälpte någon polare som hade problem med växellådan.
Så snäll som han är åker han och hjälper till :)
Min lilla älskling :):love:

Nu ska jag ta och ställa mig på crosstrainern och sen kolla Big brother ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

sv; tack så jättemycket :D

2011-02-22 @ 22:07:51
URL: http://stinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0