Fullspäckat schema

I morgon har jag minsann grejjer att göra :O Shit.

Först kl 9 ska jag vara på akademiska och göra en undersökning.
Sen typ vid 1 så ska jag på möte med Hermods dom som jag pluggar genom.
Sen måste jag städa lite här hemma eller rättare sagt fixa med kläder och dammsuga och sånt skit.
Shit så frågan är ju hur mycket jag hinner med bloggen har liksom ingen aning om hur länge mötet är med hermods.
Det kanske är en eller två timmar :O
Hoppas inte på det. Jag vet ju redan allt om hermods eftersom jag plugga med dom nu så vad dom säger som kommer vara nytt för mig har jag ingen aning om.Och jag tror jag redan har hört allt :P

Nu ska jag bara blåsa håret och krypa ner här i sängen.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0