Hahah snyggingar

Just nu har jag Helena här hemma hon kommer stanna ett tag till här :) Vi ska se sveriges värsta bilförare och sen svensk maffia. Sen ska hon ta bussen hem :)
I morgon planerar vi att sola lite :)
Få ite färg nu innan vi ska fira mig :)

Hihi vi tog en as rolig bild inne på butiken magneten en skojj butik typ. Men det roliga var att vi visste inte att man inte fick ta kort så ägaren blev as grinig när vi tog denna xD
Sura gubbjävel.
han stod typ och skrek på oss att " man kommer hit för att handla,,inte ta kort" Man liskom förlåt inte fan tänker jag handla där igen heller.
inte för att vi handla något men jag tänker inte handla hos någon surgubbe :O

Nu ska jag vara lite social mot gummsan :D

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0