Helvete!

Fan vad jag svär nu men ååååh jag blir så arg på mig själv. Jag trodde ju seriöst att det var onsdag igår tills jonas sa att det var torsdag hahah det känns som att jag har missat en dag :D
Ah men hur som hels så trodde ju jag att det var idag det var tvättid men i själva verket så var det igår.
Skiiiiiiiiiit!!!!!!
Tur att vi har flera lakan och påslakan oc hdet tills sängarna.
Men vad sur man blir på sig själv.
Denna dag har verkligen inte startat bra kan jag säga.
Och det är framför allt den där kärringen på Af´s fel.

Ska ta och bädda rent nu och sen städa.
Sen försöka hinna med ett pass på crosstrainern innan jonas älsklingen slutar.Och det är faktiskt snart. Han slutar ju tidigare på fredagar så det är bäst jag sätter igång ;)

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0