Hittat tillbaka igen

Nu har jag och älsklinge knaprat lite chips idag igen usch nej nu ska jag verkligen sätta igång med att äta frukt iställe för chips och godis.
Ska vara extra hård mot mig själv nu.

Och vet ni vad jag fick i års present då??
Hahaha jo en stor palmliknande blomma ni vet att jag ville ha en sån förut men har alltid glömt bort det sen kostade dom ju en slant också så då tycket jag det var roligare att lägga pengarna på något annat.
Han sa att han hade tänkt köpa rosor men så hade han kommit på att jag hade velat ha en sån där :D
Naaaaaw gull gubben min :D Han är bara för söt.
Han vet att jag äääääälskar rosor :D men då håller ju denna bättre och den kan jag ha kvar mycket längre eftersom rosor håller ju inte direkt flera år :D
Hihi så smart är han också :D

Ne så nu är vi proppfulla med skitgrejjer så jag ska ta och hoppa in i duschen nu och skrubba mig lite och sedan tror jag att det är dags att lägga sig i sängen.
Kommer ju inte sova än men det är som vanligt skönare där inne när man ligger ner med datorn i knät :)

Vi hörs snart igen sötnosar :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0