Home

Sådär har nyss kommit hem har hunnit diska undan skiten här i köket också :)
Vart en hel dag på stan med min älsklings Helena :D love:
Hade skit kul!
När vi skulle gå till någon butik som jag nu inte vet vilken så såg jag att en butik sökte säljare och jag då in direkt och frågade hur länge dom tog emot cv och fick svaret "Tills jag hittar den jag söker" :D
Så jag och Helena slängde oss i nästa buss och åka hem hit för att skriva ut cv och sen tillbaka till stan :D
Just ja när vi kom hem hit så fick jag se att jag fick ersättningen av undersökningen jag var på för snart 3 veckor sen :)
Så fick med mig pengar hem dessutom så detta är nog min tur dag tror jag ;)
Härlig dag tycker jag!

Och sen svängde vi förbi kontoret också för att hämta lite saker till visningen jag ska ha på söndag :)
Fick också frågan om jag ville jobba på torsdagen nästa vecka ett pass och såklart att jag tog det.
money money så jag har en känsla av att nästa lön kommer bli bra också :D Så jävla skönt med pengar som rullar in.

Nu annars så väntar jag på att älsklingen ska sluta jobbet. Vilket är när som helst. Han slutar annars ju vid 4 men han skulle fixa något på bilen efter.

Men han kommer väl inklampande vilken minut som helst skulle jag gissa på.
Jag ska nu ta och göra mig lite kaffe och kolla runt lite här på datorn och sen kolla mailen.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0