Home

Sådär har inte orkat blogga förän nu.
Just nu sitter jag i sovrummet och kollar på film. Jonas ser på discovery och det finns inte här inne så då får han självklart ta den tv:n ute i vardagsrummet.

Det gick bra att åka hem idag det jävliga var bara att jag glömde ena tårthelvetet så den kanske håller sig en vecka till och inte längre men det kiter jag i bad syrran låta den stå kvar där i frysen så får jag väl bli sjuk sen om jag äter den. Jag har ju betalat 300 spänn för den så då tänker jag ju fan inte kasta den.Då får ju inte jag ut något av den.

Vi svägde förbi lite olika affärer när vi kom hem från falun för att kolla lite på olika crosstrainers men den som jag trodde kostade 1200 kostade i själva verket 1800 så den blir det inte och dom jag hittat på blocket är sålda.
Bra då att dom inte tar bort annonsen. IDIOTER!
Frågan är om jag ska slå till på den som finns på coop forum för 1695 :D
Det kanske är värt det :D
Den är dessutom snygg :)

Ville verkligen köpa den idag men Jonas ville tydligen inte ut igen och köra eller jag vet inte tror att han inte ville att jag skulle köpa någon alla. Lägg pengarna på något roligare men det roliga var ju att jag önskade mig ju pengar så jag kunde köpa en träningsmaskin.
Jag menar hallå!!!!!

Aja får väl försöka tjata lite mer på han att skjussa mig dit i morgon eller något :/
Fan jag skulle ha haft körkort då hade jag kunnat haft den hemma nu ikväll. Fan också!

Nog om det nu. Ska ta och mysa till det här i sängen :)

Puss så länge :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju samma smile på varenda bild?????

2011-02-13 @ 22:06:42
Postat av: Anonym

gör inte det

2011-02-13 @ 22:09:47
Postat av: janelle

frågestund!!! fråga så är du jätte snäll! :D



bra blogg föresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0