Inte bra

God morogn :)

Har vart på stan med Helena sedan 11 i morse kom nyss hem typ :)
Håller just nu på att städa lite och gör det snyggt ;)
Har ett enormt problem har jag märkt.Crosstrainern jag köpte tar ju sjukt mycket plats så nu står det i ett hörn men jag funderar stark på att köpa en avskärmningsvägg att gömma den bakom. Det ser ju inte speciellt snyggt ut som den står just nu.

Så ska kolla runt lite efter en sån.Vet att åhléns har en men den kostar ju liksom 400-500 spänn och det har jag ingen lust att lägga ner på.

Ja, men lite grejjer fick jag allt med mig hem idag också ska lägga upp sen när jag är klar med städningen :)
I promise;)
Hihih

Nu ska jag fortsätta här kolla lite snabbt om någon annan har någon vägg ;)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0