Money

Wow vilken dag det har vart :D Helt underbart kul var det :D Först fick alla välkomstdrink och sen så fika efter. Vid efter kaffet så blev det emma tårta gott så jävla gott var det fick med mig två hela tårtor hem fast vid fikat där så anordnade vi en tävling om den som kännde mig mest och förvånande så var det inte många som hade alla rätt. Den som hade mest rätt hade 8/10 så men det var ju bra :D
Skit roliga frågor hade jag som vilket datum fyllde jag år och till stor chock så visste en del inte det xD Dom var en dag för tidig eller så var det två dagar :D
Hahahah lite roligt men det var inte många som visste mitt mellannamn :O

Men kul hade vi. Sen så tog vi och öppnade presenterna fick bara pengar av alla vilket var hur bra som helst då kan jag handla precis vad jag vill och mitt inkommande köp kommer bli min efterlängtade crosstrainern :)
Beacht body here I come ;)

Hur mycket jag fick är oviktigt att ta upp här :) Det är lite privat. Hihi.
Sen blev det tacos för hela slanten :) Skit gott :)

u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-12 @ 23:55:53
Postat av: josefine

fin blogg!:)

2011-02-13 @ 10:29:05
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0