Sådär

Nu är det färdig bäddat,städat, diskat och dammsuget :D  Fan vad duktig jag är.
Har dessutom skrivit ett klgomail till min handledare får väl se om hon är smart nog att fatta vad det står. Af hotar alltid med indragen ersättning men om jag skulle dra mig ut nu så ska jag fan få min sista ersättning för den är från förra månaden och jag har ju redan skickat in den dessutom.
Så jag ska fan ha mina pengar dumma kärring!

Ah vi får hoppas att det går vägen.

Tydligen så gick det jätte bra med älsklingens bil. Han skulle ju besikta den idag och den gick tydligen igenom så nu ska den ut för försäljning :D

Han kommer hem när som helst så ska väl kanske ta och göra lite mat snart då.
jag hann ju också med ett träningspass.
Blev självklart 5 km idag med ;)
Härligt att komma igång med träningen och det är ju ännu skönare att ha en egen träningsmaskin hemma :O
man slipper ut i kylan hihi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0