Sådär

Usch känner mig sjukt trött av någon anledning. Kanske är månadens vecka som gör det :(
Fan vem vill byta. Killar ska verkligen skatta sig lyckliga som slipper det.

Hahaha dom får vara en del av det hela när vi behöver någon att gorma åt xD
Eller hur?:D

Nu har jag fixa ett inköpningslista här som vi ska gå efter idag :)Ska handla så jag kan göra min egna fruktsallad :D Hur nyttigt och gott som helst ;)
Bra va?

Kommer innehålla honungsmelon,kiwi,banan,apelsin,vindruvor och jordgubbar om jag hittar några bra vill säga.
Låter hur gott som helst ju!
Mumma!

Sen har vi babbsans lista också tror det kommer bli så att jonas handlar åt dom så handlar jag åt oss eller ah vi får se hur vi löser det :)

Nu ska jag ta och kolla vad min lilla skrutt har för sig:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0