Sallad

Vi drog iväg och käkade på kenz fick min lilla sallad som jag ville ha :D
Hur gott som helst :)

Nu väntar jag bara på att Jonas ska bli klar i duschen sen ska vi ta oss till Jenny och elliot :D
Ska först stanna och köpa med oss något gott. Hihi onyttiga vi men jaja.
Det är ju fredag.

Får se hur länge vi stannar om jag känner jonas rätt så vill han nog stanna ett bra tag :D
Han äääälskar elliot det gör ju jag med självkart men han kan verkligen prata om honom ganska ofta :D
Lite kul.

Nu blev an tydligen klar där inne så ska ta och säga till honom att vi ska handla innan vi ska dit :)

Puss så länge :D :love:

Aaaaaw kan man bli mer charmigare?? ;) Vem smällter inte av denna bild:love:
Goseunge:love:

Kommentarer
Postat av: Sadaf

Fin blogg : D

2011-02-04 @ 21:25:05
URL: http://sadaf97.blogg.no
Postat av: Anonym

2011-02-04 @ 22:39:59
Postat av: Ntherese

nää vilken söt^^fin blogg också!:)

2011-02-04 @ 22:56:49
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0