Mys kväll ensam

Ikväll blir jag ensam här hemma Jonas ska dra över till en polare så jag får vara hemma :)
Får slagga här framflr simpsons :)
Det gillar vi :D
Hihi
Sitter och planerar vad vi ska hitta på i helgen :)
Vill hitta på något kul. Vet inte hur jag jobbar än men det löser sig väl sen.
As länge sen man drack nu :O

Jonas har blivit så emot öl eftersom han mår så fruktansvärt dåligt efter :P
Nåja vi hittar väl på något. Ska fika med lisa på lördag eftermiddag vet jag iallafall så det ska bli kul :D

Vad gör ni ikväll då? :)
Egentligen skulle jag kunna plugga lite mer men orkar inte det nu xD
Hahaha kalla mig slö men va fan kvällar ska man ju njuta inte orkar man plugga då heller :D

Kanske slår på en film istället för simpsons :)

Nu ska jag ta och göra lite gott kaffe.
Asså ni som inte har smakar dom här kapselmaskinerna med kaffe i har missat något riktigt gott är det.
Eller ah enligt mig iallafall :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0