Shoppat igen

Hihi jag hittade som sagt lite på stan idag.
Hittade min epilator som jag skulle ha men jag måste ju göra på helt fel sätt för jag tycker det gör as ont där i början när den ska slita bort hårstråna.Aaaaaaaaaj!


Sen så var jag nu ju tvungen att köpa mitt älskade läppstift :D
Hihi :D


Sen så hittade jag en sjukt söt topp på Gina tricot men den kan jag ta kort på i morgon min kamera dog nu så hihih :D

Annars ikväll så har vi tagit det lugnt sett på dom sista två hyrfilmerna och jag testade min nya epilator :)
Nu snart är det dags att sova faktiskt är förbaskat trött.
Dessutom ska jag träffa Helena i morgon på stan igen. Vi hann inte gå så mycket på stan eftersom jonas skulle hämta upp mig efter 4 där. Så då tar vi och se ross runt lite mer i morgon och vem vet kanske hittar jag något mer snyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0