Shopping söndag

Efter jobbet idag så åkte vi som sagt till ikea för att kolla bordsdukar men hittade inga.
men vi fick med oss en kruka till min nya palm och sen en ny kontorsstol :D
Jätte snygg och as skön :)

Sen så svängde vi in på ÖoB för att kolla om dom hade och tillslut efter mycket letande så hittade vi ett par skit snygga guldiga :D Hihi
Sen så fick jag med mig lite tavlor också jätte fina att ha i sovrummet sen när hyllan är fxad eller ah väggen också :)Hihi

Efter det bjöd jag på mat borta i gunsta blev en pizza usch jag vet.
När vi ändå var i Gunsta så åkte vi för att hälsa på Ingemar också samtidigt kollade hur långt han hade kommit på garaget.
Vi kanske var där 20 minute tills Jonas på att vi hade tvättid idag så vi var tvungna att åka igen.
Så vi tog och skyndade oss in på willys och handlade lite jag fick lite frukt mycket bra efter pizzan :)

Så ah nu håller vi på med tvätten :) Sen blir det solsidan :)
Vad har ni för er ikväll då?

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0