Snart bed time

Japp nu snart är det dags att sova. Mår inge vidare alls faktiskt vet inte vad det kan vara men det känns inte bra.
Hoppas fan inte att jag åker på något nu innan torsdag :(
Ber till gud att jag inte insjuknar!

Nåja älsklingen hoppade in i duschen nyss så jag sitter här inne ensam och kollar på CSI NY som jag brukar göra vill säga :D

Vi såg nyss The tourist  och det var faktiskt en skit bra film tyvärr listade ju jag tidigt ut vem det var som dom letade efter och hur han såg ut.
hihihi det var ganska enkelt.

I morgon så ska jag nog ta och plugga en del om jag känner mig bättre sen så orkade jag inte städa eller diska så får nog göra det i morgon också och då försöka hålla det rent till torsdag :)

Nu hörrni tänker jag luta mig tillbaka här och njuta det sista av kvällen innan det är dags för lilla mig att sova ;)

Vi hörs mer i morgon ;)

Puss så länge :love:
 
                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra med mig :)

haft en bra måndag ?

2011-02-07 @ 22:58:08
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0