Sol sol <3

Wiiiie solen är på väg fram den kikar fram då och då :D Häääääärligt säger jag bara :D
Hoppas det fortsätter. Det är ju skönare att gå på stan när det är sol ute eller hur?
Ska snart ta bussen ner skulle möta upp Helena vid två typ så ska försöka pricka bussen strax före två.

Diska och sånt får jag göra sen. Måste prata med älsklingen också.
Just ja tänk det är nu bara en vecka kvar precis till jag fyller år :D
Wiiiiiiiiiie! 20 år fan vad gammal jag börjar bli. Äh skojja bara jag är fortfarande ung :D Hihih.

Nej hörrni ska ta och fixa till håret lite ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: ilenia :D

hhej sötnos:D

var med och tävla om dagens blogg på min blogg :D:D:D:D

2011-02-03 @ 14:42:39
URL: http://ilenia.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, de är helt underbart när solen tittar fram. :)

Man får mer energi.



Åh snart 20. ;)

De var länge sedan man blev 20, haha.

Nevars, tyckte inte de kändes så annorlunda förutom att man blir äldre o de är ju hemskt. ;D haha!



Från att man blev 18 så gick åren fortare o fortare.

2011-02-03 @ 16:51:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? Jag är medlem på en hemsida som är hur bra som helst. Den bästa som finns tycker faktiskt jag:) Jag tjänar pengar genom att tipsa andra och får 5 kr för varje som blir medlem på min värvningslänk! Jag tjänade ca 90 kr på bara en timme! Hoppas du blir medlem.

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Tack, kram!

2011-02-03 @ 19:06:37
Postat av: Emma

Hejsan har just startat en ny fotoblogg!

Hade varit skoj om du gick in på bloggen och sa din åsikt (:

Du kanske vill lära dig någonting i photoshop dessutom?

Skriv din fråga och så visar jag hur man skapar detta i photoshop t.ex: ändrar ögonfärg, gör en bild i svart & vitt med en färgdetalj m.m.

2011-02-03 @ 19:13:21
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0