10:e Januari 2011

God morgon :)





Fan vilket underbart väder det är idag soooooool och sen plus grader. Nu ska snön bort hihi :D
Har ju självklart sprungit ner och kollat om posten har vart här men jag tror inte den har vart här än :( annars är det bara jag som inte har fått något. Men tjuvkollade om dom andra grannarna hade och ingen vad jag såg hade fått något.
Asså om inte jag får paketet i morgon då är det något som har gått snett. Antingen har posten slarvat bort det eller så har han som sände det tagit tillbaka det. Men det tror jag inte. Möjligen posten.

ååååh faaan.
Nåja just nu så sitter jag och klämmer i mig frukost i köket. Blir som vanligt special K red berries.
Mums.

Ja idag då vad händer då? Ingen aning ska ringa lite samtal bara men annars så inget planerat kanske ska ta en långpromenad när det är så här bra väder.

Vi får se :)
Ni då vad har ni för er idag då?
Många av er så börjar väl skolan idag.Eller?

Min lilla syster börjar idag iallafall :P Stackarn.

Ja, ska nog hälla i mig det sista här sen sätta mig inne i vardagsrummet.

Pussss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0