11:e Januari 2011

God morgon.




Lite seg fortfarande och lite små sur. Har fortfarande inte fått något från posten det är bäst för dom att jag får senast i slutet av veckan annars kommer huvuden rulla.
Det står på deras hemsida att det tar mellan 2-4 dagar och jag är inne på 4 idag.
Då booooorde jag få den i morgon tycker jag. Men då står det fortfarande samma sak på hemsidan att dom väntar på att dom ska hämta upp paketet.
Jag menar HALLÅ?

Ska nog kontakta han som sålde den till mig om han vet varför det gör det.
Dom har säkert blåst mig eller något. Och då jävlar. Eller om posten har slarvat bort den då seriöst kommer jag stämma dom :O

Ah nej ska fösöka att inte tänka så. Har nyss käkat lite flingor och ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt. Ta en varmdusch skulle sitta fint nu.

Vad har ni för er idag så sötnosar :)?

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0